Posted by : Jobseekers Rabu, 7 November 2012

Pada penghujung Oktober yang lepas, Boon Siew Honda Sdn Bhd, pengedar motosikal berjenama Honda di pasaran Malaysia telah melancarkan dua buah model automatik serba baharu yang menawan – Honda Spacy dan Honda PCX.

Kedua-duanya yang diperkenalkan oleh Honda sebagai model ‘Automatic Transmission’ global, terlebih dahulu diperkenalkan di pasaran Eropah, Amerika dan sekitar Asia, sebelum membuat kemunculan rasmi di pasaran Malaysia dengan menampilkan ciri keselamatan termaju, dimensi yang ditambah baik dan ciri keselesaan bergaya.

Dengan corak pemanduan mudah ‘easy-to-ride’, praktikal, selamat dan menjimatkan bahan api, Spacy dan PCX dilengkapi dengan pelbagai teknologi dan inovasi termaju.

 Kedua-dua model automatik itu direka dengan gaya dan pengendalian mudah, menjadikan tunggangan lebih menyeronokkan.Untuk pasaran tempatan, Boon Siew Honda menawarkan Spacy pada harga atas jalan RM4,999.00, sementara PCX ditawarkan pada harga RM10,888.00 untuk varian Deluxe, dan RM10,688.00 untuk varian Standard.


Honda PCX


Honda Spacy

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Perfume

ads

Popular Post

Blog Archive

Jangzintthereds. Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

Pingster

Search Here

- Copyright © Havocder -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -