Posted by : Jobseekers Isnin, 13 Mei 2013


Siapa yang terkena dengan maxis semalam? Ada yang terkena dengan maxis sampai hilang berpuluh ringgit dalam masa beberapa minit.

Kenapa ini berlaku? Siapa yang langgan internet prepaid? Yang kita duk subsribe RM2 untuk 100mb dan RM10 untuk seminggu dan seterusnya.

Kalau perasan semalam, siapa yang langgan internet oleh maxis akan terkena perkara ni lagi-lagi mereka yang menggunakan 'prepaid'.

Semalam dalam pukul 10-12 malam ramai kawan aku yang terkena benda ni. Subcribe internet tapi tiba-tiba dapat mesej yang kita tiada langgan sebarang 'internet package' dan dengan itu penggunaan internet tersebut dipotong melalui kredit kita.

Yang menjadi masalah adalah, kita sebenarnya dah pun langgan pakej internet tersebut tapi mungkin atas kesilapan teknikal berlaku percanggahan yang membuatkan kredit kita ditelan.

Terbaru admin try dalam pukul 10 pagi tadi. Masih tiada perubahan, admin baru je topup balik sebelum subuh semalam dan masih berlaku perkara yang sama.

Admin harap pihak Maxis memandang serius masalah ini. Jangan duk main telan je duit pelanggan dan harap pihak MAXIS memulangkan kembali wang yang telah anda 'curi' dari customer anda secepat mungkin.

*dibawah adalah bukti printscreen mangsa 'masalah teknikal maxis' yang kecewa (sumber internet)*


{ 3 comments... read them below or Comment }

  1. eh ingat aku sorg je kene =.=' ishhh abes kredit camtu je kan .. grrrr~

    BalasPadam
  2. ye! sy juga terkena!

    BalasPadam

Perfume

ads

Popular Post

Blog Archive

Jangzintthereds. Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

Pingster

Search Here

- Copyright © Havocder -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -