Posted by : Jobseekers Sabtu, 18 Mei 2013

Porsche Cayenne Turbo S dan Porsche Cayenne Turbo S Diesel telah memasuki pasaran Malaysia dan dalam pelancaran kereta tersebut beberapa hari lalu pihak penjual telah memberitahu harga SUV mewah ini untuk pembeli di Malaysia.

Porsche Cayenne Turbo S dilengkapi dengan enjin 4.8 liter V8. Kenderaan ini boleh mencapai kelajuan 0 hingga 100 km/h dalam masa 4.5 saat(0.2 saat lebih laju dari turbo) dan kelajuaan maksima adalah 283 km/h. Ia juga turut dilengkali dengan Rim 21-inci 911 Turbo II. Turbo S nampak menarik dengan pakej Sport Chrono yang disertakan.


Versi S Diesel dilengkapi dengan enjin 4.2 liter V8 turbo. kenderaan ini boleh mencapai kelajuan 0 hingga 100 km/h dalam masa 5.7 saat dan kelajuan maksima kenderaan ini adalah 252 km/h. Antara yang menarik adalah sistem Porsche Traction Management (PTM) yang disediakan untuk versi diesel.

Harga untuk model Porsche Cayenne Turbo S adalah RM1,330,000 manakala Porsche Cayenne Turbo S Diesel pada harga RM750,000. Kereta ini juga turut disertakan dengan pakej jaminan kilang empat tahun dan empat tahun perkhidmatan penyelenggaraan.



Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Perfume

ads

Popular Post

Blog Archive

Jangzintthereds. Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

Pingster

Search Here

- Copyright © Havocder -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -