Posted by : Jobseekers Ahad, 30 Mac 2014

BMW akhirnya akan membuat BMW X7, model yang akan menjadi dimensi baru terhadap SUV besar seperti Mercedes -Benz GL -Class dan Range Rover . Ini telah diumumkan pada hari Jumaat di BMW Spartanburg , di mana pelbagai penambahan X model yang baru akan dibina bersama-sama dengan seluruh kelas X seperti X3, X5, X6 dan yang paling baru-baru ini yang X4 .

SUV baru nama kod F17 , dan ia akan menjadi BMW SUV terbesar setakat ini. Dengan X5 baru menjadi F15 dan X6 akan datang menjadi F16 yang , F17 yang baru dijangka akan dibina di atas versi jarak roda panjang platform F15/F16 dengan gaya yang tersendiri.

Jadi ini adalah mengapa BMW tidak meningkatkan saiz X5 F15 - ia mempunyai jarak roda yang sama sebagai E70 . Mengharapkan X7 untuk mempunyai jarak roda lebih 3 meter panjang dan lebih 5 meter panjang badan keseluruhan .

Kilang Spartanburg akan mempunyai kapasiti pengeluaran yang diperoleh daripada semasa 300,000 unit setiap tahun sebanyak 50 % sehingga 450,000 unit pada kos sebanyak AS $ 1 bilion. Ini akan mewujudkan 800 pekerjaan baru, menjadikan jumlah tenaga kerja di Spartanburg sehingga 8,800 .


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Perfume

ads

Popular Post

Jangzintthereds. Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

Pingster

Search Here

- Copyright © Havocder -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -