Posted by : Jobseekers Jumaat, 1 November 2013


Wakil dari Honda berkata, Honda NSX 2015 akan mempunyai tanda harga seperti Porsche 911 dan akan menyajikan keseronokan setaraf Ferrari 458 Italia.

Dalam temuramah ringkas bersama Autocar, Ketua pembangunan NSX, Ted Klaus ada menyatakan objektif model supercar tersebut ialah untuk menyediakan “keseronokan seperti 458 pada harga 911.” Mereka yakin dan percaya ianya bakal menjadi kenyataan, terima kasih kepada perlaksanaan teknologi hibrid.

Klaus berkata Honda menggunakan beberapa model supercar pesaing lain sebagai tanda aras, antaranya seperti contoh Audi R8, McLaren MP4-12C, serta Nissan GTR. Dijadualkan bakal dikeluarkan dalam tahun 2015, Honda Acura NSX akan dikusakan dua motor elektrik yang menghantar kuasa ke tayar hadapan. Enjin VTEC V6 (mid-mounted V-6 engine) bersama motor elektrik yang terbina di dalamnya yang berkuasa diperbuat dari material ringan menjana kuasa untuk tayar belakang, serta dipadankan dengan transmisi dwi-klac yang baharu, bagi memberikan tahap pecutan luar biasa di samping menawarkan penjimatan terbaik.

Model Honda NSX 2015 akan dibuat di Marysville, dan sedang dibangunkan oleh pasuan R&D Honda Amerika di Raymond, Ohio.








Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Perfume

ads

Popular Post

Jangzintthereds. Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

Pingster

Search Here

- Copyright © Havocder -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -