Posted by : Jobseekers Sabtu, 2 November 2013

Naza Kia Malaysia telah mengumumkan harga rasmi KIA Picanto serba baharu. Picanto baharu ini didatangkan dengan dua pilihan; 1.2 liter automatik dengan harga RM59,888 dan 1.2 liter manual pada harga RM54,888. Harga tersebut adalah untuk di semenanjung Malaysia.

Di Kuching harga varian 1.2L AT ialah RM61,888, sementara itu di Miri harganya RM62,388 dan RM62,888 di Sabah. Bagi varian 1.2L MT berharga RM56,888 di Kuching, RM57,388 di Miri dan RM57,888 di Sabah.

Kesemua harga yang dinyatakan adalah harga atas jalan termasuk insurans.

Pengenalan Picanto baharu ini terarah kepada golongan yang mencari kereta kompak bandar yang mempunyai rekabentuk yang tersendiri, serta mempunyai ciri-ciri moden tanpa berkompromi tentang aspek keselamatan dan penjimatan minyak pada tanda harga yang berpatutan.

“Picanto baharu ini mempunyai harga yang berdaya saing jika dibandingkan dengan kenderaan yang berada dalam kelasnya. Ianya juga dilengkapi dengan ciri-ciri bertaraf kelas pertama. Jadi pelanggan membayar harga kereta A-Segmen tapi mendapat nilai kereta C-Segmen,” jelas Datuk Hafiz Sued Abu Bakar, Ketua Pegawai Operasi Naza Kia Malaysia.

Ciri-ciri yang dilengkapi bersama Picanto baharu ini antaranya, lampu hadapan projektor auto serta lampu LED pemanduan waktu siang, kombinasi lampu belakang LED, stereng yang dilengkapi butang kawalan audio dan bluetooth.

Ciri keselamatan pula termasuklah enam beg udara, Kawalan Kestabilan Kenderaan (VSM), Kawalan Kestabilan Elektronik (ESC), serta Kawalan Bantuan Pendakian Bukit (HAC).

Model KIA Picanto baharu ini boleh didapati dalam pilihan warna Lemon Grass, Galaxy black, Bright Silver dan Clear White.

Picanto baharu didatangkan dengan waranti lima tahun tanpa tanpa had jarak perjalanan, sudah boleh mula ditempah. 1,000 pelanggan pertama menjelang akhir bulan November 2013 layak menerima nombor plat IM4U percuma. Jadi bersegeralah kunjungi bilik pameran Naza KIA Malaysia seluruh Malaysia.













Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Perfume

ads

Popular Post

Jangzintthereds. Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

Pingster

Search Here

- Copyright © Havocder -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -