Posted by : Jobseekers Isnin, 7 Januari 2013


Citroen telah melancarkan model edisi istimewa dengan penampilan menarik di pasaran Eropah sempena ketibaan tahun baru – Citroen DS3 DStyle Red & Citroen DS3 DSport Red. Kedua-dua model berkenaan diasaskan daripada model semasa DS3 DStyle dan DSport, dengan gaya lebih eksklusif bersama-sama peralatan standard tambahan.

Boleh didapati dengan pilihan dua warna Polar White atau Perla Nera Black, setiap model DS3 Red didatangkan eksklusif dengan ciri ‘Red Touch’ di bahagian dalaman dan luaran, yang mana ianya termasuk bumbung ‘Sport Red’ dan cermin sisi. Juga khusus untuk tema Red yang dikenakan ialah kemasan ‘Sport Red’ pada jeriji depan. Bahagian dalam pula menyaksikan papan pemuka dan bingkai pemegang pintu turut dipadankan dengan warna merah.


Selain itu agar ianya sepadan dengan pilihan pelanggan, model DS3 Red didatangkan dengan rim aloi ‘Ashera’ 16 inci dalam warna putih atau hitam untuk model DStyle Red, dan rim aloi ‘Bellone’ dalam warna hitam atau putih bersaiz 17 inci untuk versi DSport Red. Kesemua roda didatangkan lengkap dengan penutup tengah ‘Sport Red’.

Citroen DS3 DStyle Red tersedia sama ada dengan enjin petrol VTi 120 atau enjin diesel e-HDi 90 Airdream yang mengeluarkan emisi CO2 hanya 98g/km. Bagi model DS3 DSport Red, ia dikuasakan enjin petrol THP 155 dengan kotak gear manual enam kelajuan, atau enjin diesel e-HDi 115 Airdream, juga bersama-sama transmisi manual enam kelajuan.

Di bawah adalah gambar DS3 DStyle Red & DS3 DSport Red










Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Perfume

ads

Popular Post

Blog Archive

Jangzintthereds. Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

Pingster

Search Here

- Copyright © Havocder -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -