Posted by : Jobseekers Isnin, 7 Januari 2013


ŠKODA mengumumkan kehadiran logo baru untuk model Fabia dan Roomster, termasuk penampilan buat pertama kali logo berbentuk huruf ŠKODA.

Menurut ŠKODA, jenama dan nama model masing-masing akan muncul di bahagian belakang kenderaan, dengan tambahan huruf versi kenderaan seperti TSI atau TDI juga akan muncul dalam bentuk yang baru.

Berdasarkan perancangan ŠKODA yang merupakan pengeluar kenderaan dari Republik Czech, barisan model kenderaan sedia ada kini menerima penukaran logo baru agar ianya selari dengan reka bentuk korporat yang disemak semula pada tahun 2011.


Model pertama yang menampilkan logo baru ialah ŠKODA Citigo. ŠKODA Rapid yang diperkenalkan dalam tahun 2012 turut menggunakan logo baru. Fabia dan Roomster kini menjadi model ketiga dan keempat yang menerima logo terbaru.

Logo tersebut akan muncul di beberapa bahagian luaran dan dalaman kenderaan, termasuk di atas bonet, di bahagian belakang, di bahagian kemasan roda atau di bahagian tengah penutup roda, di atas roda stereng, penutup enjin dan juga terdapat pada kunci kenderaan.

Selain itu bagi model ŠKODA Fabia dan ŠKODA Roomster, peningkatan yang diterima termasuklah rekaan baru huruf penunjuk jenis enjin dan versi kenderaan antaranya seperti TSI, TDI, GreenLine atau vRS. Perkataan ŠKODA di bahagian belakang kenderaan pula merupakan yang pertama bagi kedua-dua model itu.




Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Perfume

ads

Popular Post

Blog Archive

Jangzintthereds. Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

Pingster

Search Here

- Copyright © Havocder -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -