Posted by : Jobseekers Jumaat, 5 Oktober 2012

MOSTAFA ISMAIL yang menetap di Massachusetts, Amerika namun berasal dari Mesir ini, diiktiraf oleh Guinness Book of World Records 2013 sebagai pemilik otot bisep terbesar di dunia. Mostafa aka Big Mo, pemuda berusia 24 tahun telah menghabiskan 10 tahun 'mengangkat besi' 2 kali sehari. Pada mulanya dia membina otot secara normal tapi setelah berlatih di gym dia menerima ratusan pujian mengatakan bisepnya membesar dari situlah Mostafa memutuskan untuk memfokus latihannya membina otot bisep yang lebih besar lagi dan lagi sehinggalah kelihatan seperti sekarang.


Bisepnya berbeza saiz di kedua-dua lengannya. Ukuran untuk lengan kirinya 64.77 cm atau 25.5 inci manakala untuk lengan kanan 63.5cm atau 25 inci. Selain latihan yang rutin, Mustofa juga mengamalkan menu makanan yang banyak mengandung protein setidak-tidaknya dalam satu hari dia mampu menghabiskan 1 kg lebih ayam, 0.5 kg steak atau ikan dan 4 cawan almond, serta 7.5 liter air putih dan 3 liter protein shake, supaya otot-otot ditubuhnya cepat membesar.

Mostafa berkata orang selalu mengatakan, otot lengannya mengingatkan mereka kepada karekter kartun popular 'Popeye the Sailor Man'. Dari situlah dia mendapat jolokan 'POPEYE'. "Sebenarnya saya fikir lengan saya sekarang lebih besar daripada karakter kartun" katanya penuh yakin





Dan Ni dia Yang Real Punya....
v
v
v
v
v
v
v
v


Bukan....hahah..;agi bawah
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Suda tua la...hahahahahah

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Perfume

ads

Popular Post

Blog Archive

Jangzintthereds. Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

Pingster

Search Here

- Copyright © Havocder -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -