Posted by : Jobseekers Ahad, 3 Februari 2013


Kawasaki kini menawarkan model naked baharu Z250, digelar model “street fighter” 250cc yang pertama. Jika model supersport direka untuk menguasi litar, maka model “street fighter” pula adalah “Urban Assault Vehicle”.

Motosikal Kawasaki Z250 menggabungkan prestasi Ninja yang agresif dengan perantara yang direka untuk kawalan maksimum ketika merentasi laluan kota: pakej yang ideal untuk mencuri tumpuan dan menonjol di hutan konkrit. Biarlah “repli-racer” beraksi di litar – bila tiba masa untuk mendominasi bandar, jalanraya adalah milik Z.


Dengan karakter “street fighter”, Z250 menampilkan posisi menerkam ke hadapan. Reka bentuk berat jisim di bahagian hadapan dan “minimalist tail” menggambarkan karakter yang dinamik. Reka bentuk yang gagah ke hadapan menunjukkan gaya Z250 bersedia untuk menerkam, walaupun enjin tidak dihidupkan.

Untuk tidak disamakan dengan motosikal biasa, Z250 memiliki tahap kemasan tersendiri yang membezakan ia daripada model “naked” lain. Reka bentuk badan yang sempurna, cat yang menarik dan berkualiti serta perhatian yang tinggi pada setiap perincian memastikan Z250 kelihatan mengagumkan daripada jauh mahupun dekat.


Kredibiliti dinilai melalui prestasi. Dengan enjin berkembar selari yang dominan dan kerangka litar sama seperti Ninja 250 yang baharu, Z250 menawarkan pakej prestasi yang terbukti. Kuasa tarikan pendikit akan jelas terasa perbezaannya daripada model “naked” yang lain, memastikan Z250 sentiasa di hadapan saingan.

Kombinasi kawalan yang tangkas, kedudukan menunggang yang menegak dan bar handel yang lebar memberikan posisi ideal untuk tunggangan dinamik – memberi kelebihan ketara ketika merentasi jalan raya kota. Dengan enjin berasaskan Ninja dan kerangka yang berprestasi, penunggang Z250 yang mahir tidak boleh ditandingi di bandaraya.






{ 1 comments... read them below or add one }

Perfume

ads

Popular Post

Blog Archive

Jangzintthereds. Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

Pingster

Search Here

- Copyright © Havocder -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -