Posted by : Jobseekers Ahad, 3 Februari 2013


Kia akan memperkenalkan model baharu yang buat pertama kalinya memberi fokus terhadap prestasi sebenar – Kia pro_cee’d GT dan cee’d GT – dengan kemunculan rasmi kedua-dua model itu ditetapkan di Geneva Motor Show 2013 pada 5 Mac depan.


Model berkenaan direka di Eropah di bawah pengawasan Presiden dan Ketua Pegawai Reka Bentuk, Peter Schreyer, jadi tidak hairanlah penampilan luarannya setakat ini kelihatan begitu anggun dan berani, dilengkapi lampu LED nyala siang hari, paip ekzos berkembar, kusyen Recaro, rim aloi 18 inci dan kaliper brek berwarna merah yang pantas mencuri pandangan.

Enjin petrol 1.6 liter GDI yang menjana model berkenaan menghasilkan kuasa setinggi 204 PS dan tork 265 Nm, disalurkan ke jalan raya melalui kehadiran transmisi manual enam kelajuan, membolehkan pro_cee’d GT dan cee’d GT memecut pantas dari 0 ke 100 km/j dalam tempoh hanya 7.9 saat.

Menurut Kia, ahli keluarga baru tersebut dijadualkan pengeluarannya di Kilang Zilina yang beroperasi di Slovakia dalam pertengahan Mei tahun ini. Kia pro_cee’d GT dijangka akan mula dijual di pasaran UK pada pertengahan tahun, sebelum disertai oleh model cee’d GT mulai penghujung 2013.





Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Perfume

ads

Popular Post

Blog Archive

Jangzintthereds. Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

Pingster

Search Here

- Copyright © Havocder -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -