Posted by : Jobseekers Rabu, 13 Februari 2013


Mula dijual di pasaran UK pada 1 Februari 2013 baru-baru ini, Suzuki Swift SZ-L Special Edition dilengkapi kelengkapan standard seperti tujuh beg udara, ESP, sambungan USB dan Bluetooth, berdasarkan model Swift SZ3 yang menjadi asas pengeluarannya.

Model edisi istimewa itu menggunakan enjin 1.2 liter SZ3, tetapi dengan penambahan kelengkapan dan ciri-ciri yang direka bagi mengimbangi karakter sporty dan pemanduan menyeronokkan Swift. Di bahagian luaran terdapat spoiler belakang, cermin belakang privasi, rim 16 inci unik dan cat metalik percuma dengan pilihan empat warna.


Di bahagian dalamnya pula, jahitan merah di tambah ke bahagian roda stereng dan di sekeliling batang penukar gear seperti mana dapat dilihat pada model Swift Sport, termasuk adanya ciri menarik kawalan pelayaran (cruise control).

Suzuki Swift SZ-L Special Edition didakwa sebagai model yang menawarkan lebih nilai untuk wang dengan mengambil kira kos penggunaan dan harga pembeliannya.

Model tersebut hadir dengan enjin 1.2 liter Dual VVT 94PS, antara enjin yang paling berkuasa di dalam kelasnya, tetapi menawarkan pengeluaran emisi serendah 116g/km dan penggunaan bahan api yang ekonomi pada kadar 56.5mpg (combined cycle).

Gambar:





Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Perfume

ads

Popular Post

Blog Archive

Jangzintthereds. Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

Pingster

Search Here

- Copyright © Havocder -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -